[et_pb_section fb_built=“1″ _builder_version=“4.0.2″ custom_padding=“0px||0px||false|false“][et_pb_row _builder_version=“4.0.2″ width=“100%“ custom_margin=“|auto|11px|auto||“ custom_padding=“5px|||||“][et_pb_column type=“4_4″ _builder_version=“4.0.2″][et_pb_image src=“https://oake.sk/wp-content/uploads/2020/04/IMG_3608-scaled-e1587053168833.jpg“ force_fullwidth=“on“ _builder_version=“4.4.3″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=“1″ specialty=“on“ module_class_1=“submenurow“ _builder_version=“3.26.6″ custom_padding=“7px||7px|||“][et_pb_column type=“1_3″ _builder_version=“3.25″ custom_padding=“|||“ custom_padding__hover=“|||“][et_pb_code module_id=“breadcrumbID“ module_class=“breadcrumbCLASS“ _builder_version=“4.4.3″ width=“200%“ custom_margin=“-23px||||false|false“ locked=“off“]Domov » Škola » [/et_pb_code][/et_pb_column][et_pb_column type=“2_3″ specialty_columns=“2″ _builder_version=“3.25″ custom_padding=“|||“ custom_padding__hover=“|||“][et_pb_row_inner _builder_version=“4.0.3″ custom_margin=“19px|||||“ custom_padding=“3px|||||“][et_pb_column_inner saved_specialty_column_type=“2_3″ _builder_version=“3.26.6″][et_pb_post_title meta=“off“ featured_image=“off“ _builder_version=“4.0.3″ title_font=“|600|||||||“ title_font_size=“30px“ custom_margin=“||11px|||“][/et_pb_post_title][et_pb_text _builder_version=“4.4.3″ header_font=“Source Sans Pro||||||||“ header_text_color=“#2b2b2b“ custom_margin=“||1px|||“ hover_enabled=“0″]
Študenti a zamestnanci našej školy majú možnosť sa stravovať v našej školskej jedálni. Treba oň požiadať vopred vyplnením Prihlášky na stravovanie.
Informácie pre stravníkov:
- Prevádzka školskej jedálne pre všetkých zapísaných stravníkov začína dňa 05.09.2023.
Každý zapísaný stravník má v daný deň obed. - Výdaj stravy sa realizuje v čase od 12:10 hod. do 14:00 hod. prostredníctvom ISIC karty.
- Zásady odhlasovania:
- Odhlásiť sa zo stravy je možné elektronicky na tejto stránke najneskôr do 14:00 hod. predchádzajúceho dňa. Prihlasovacie údaje obdrží každý stravník od vedúcej školskej jedálne
- Vo výnimočných prípadoch (choroba) je možné odhlásiť sa telefonicky v aktuálny deň v čase od 7:00 hod. do 7:30 hod. na tel. č. +421 915904021 .
- V prípade skupinovo organizovaných akcií je potrebné sa odhlásiť 48 hodín vopred.
- Odhlásenie formou SMS je neprípustné
- Za neodobranú a včas neodhlásenú stravu sa finančná ani vecná náhrada
neposkytuje.
- Finančný limit na nákup potravín 1,70 €/obed
- Režijné náklady 0,30 €/obed
- Režijné náklady budú účtované mesačne spolu s finančným limitom na potraviny. Stravné je nutné vyplatiť najneskôr do 5. dňa daného mesiaca. Stravník, ktorý realizuje
platbu poštovou poukážkou, je povinný preukázať sa dokladom o zaplatení stravy
vedúcej ŠJ. - Číslo účtu ŠJ: SK65 8180 0000 0070 0021 1491 .
- V prípade záujmu o diétne stravovanie (šetriaca diéta, diabetická diéta, bezlepková diéta) prosím kontaktujte vedúcu ŠJ na tel. č. +421 915904021 .
V zmysle zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov je povinnosťou Obchodnej akadémie Watsonova 61, Watsonova 61, 040 01 Košice (ďalej len „škola“) povinnou osobou, ktorá je povinná sprístupňovať informácie, ktoré má k dispozícii. Informácie sa sprístupňujú bez preukázania právneho alebo iného dôvodu alebo záujmu, pre ktorý sa informácia požaduje.
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=“4.0.3″ header_font=“Source Sans Pro||||||||“ header_text_color=“#2b2b2b“ custom_margin=“||1px|||“]
Žiadosť, návrh, podnet, sťažnosť alebo iné podanie:
je možné podať:
osobne: na sekretariáte školy v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod.
poštou:
Obchodná akadémia Watsonova 61
Watsonova 61
040 01 Košice
@ elektronickou poštou: oake@oake.sk
telefonicky: +421 55 63 332 53
faxom: +421 55 79 99 484[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=“4.0.3″ header_font=“Source Sans Pro||||||||“ header_text_color=“#2b2b2b“ custom_margin=“||1px|||“]
Spôsob sprístupnenia informácií na žiadosť žiadateľa
- ústne,
- nahliadnutím do spisu vrátane možnosti vyhotoviť si odpis alebo výpis,
- sprístupnením kópií predlôh s požadovanými informáciami,
- telefonicky,
- poštou,
- elektronickou poštou.
Škola umožní každému bez preukázania právneho alebo iného dôvodu alebo záujmu nahliadnuť, robiť si výpisy alebo odpisy alebo kópie zo spisov a z dokumentácie.
Ak škola poskytne informácie v požadovanom sprístupnení, urobí rozhodnutie zápisom v spise. Proti takémuto rozhodnutiu nemožno podať opravný poriadok.
Ak škola žiadosti nevyhovie hoci len sčasti, vydá o tom písomné rozhodnutie. Rozhodnutie nevydá v prípade, ak žiadosť bola odložená pre nesplnenie predpísaných náležitostí žiadosti.
Ak škola v lehote na vybavenie žiadosti neposkytla informácie či nevydala rozhodnutie a ani informáciu nesprístupnila, predpokladá sa, že vydala rozhodnutie, ktorým odmietla poskytnúť informáciu.
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=“4.0.3″]
Lehota na vybavenie žiadosti
Informácie škola sprístupňuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 8 pracovných dní alebo do 15 pracovných dní, ak sa sprístupňuje informácia nevidiacej osobe. Lehota môže byť v zákonom stanovených prípadoch predĺžená.
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=“4.0.3″]
Obmedzenia prístupu k informáciám
Informácie škola sprístupňuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 8 pracovných dní alebo do 15 pracovných dní, ak sa sprístupňuje informácia nevidiacej osobe. Lehota môže byť v zákonom stanovených prípadoch predĺžená.
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=“4.0.3″]
Vybavenie žiadosti
Ak povinná osoba poskytne žiadateľovi požadované informácie v rozsahu a spôsobom podľa § 16 zákona o slobode informácií v zákonom stanovenej lehote, urobí rozhodnutie zápisom v spise. Proti takému rozhodnutiu nemožno podať opravný prostriedok. Ak povinná osoba žiadosti nevyhovie hoci len sčasti, vydá o tom v zákonom stanovenej lehote písomné rozhodnutie. Rozhodnutie nevydá v prípade, ak žiadosť bola odložená.
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=“4.0.3″]
Opravné prostriedky
Proti rozhodnutiu školy o odmietnutí požadovanej informácie možno podať odvolanie v lehote 15 dní od doručenia rozhodnutia alebo márneho uplynutia lehoty na rozhodnutie o žiadosti. Odvolanie sa podáva škole.
O odvolaní proti rozhodnutiu školy rozhoduje nadriadený povinnej osoby, ktorá vo veci rozhodla alebo mala rozhodnúť.
[/et_pb_text][et_pb_text _builder_version=“4.0.3″]
Úhrada nákladov
Informácie sa sprístupňujú bezplatne.
[/et_pb_text][/et_pb_column_inner][/et_pb_row_inner][/et_pb_column][/et_pb_section]